14 oktober

Var som vanligt grymt trött när jag vaknade imorse. Slet mig upp och fixade mig och traskade ut i kylan. Sen har vi haft lektion efter lektion och nu har vi svenska. Vi skulle egentligen leta fram fakta till något vi ska prata om men nejnej, facebook nästa! 

Har servering efter det här och det gillas inte. Det är i sådana här tillfällen jag undrar varför jag valde den här linjen. Finns ingenting jag tycker om här. Förutom att den är ganska chill. Hade vilja byta men det känns inte värt nu, så får helt enkelt plåga mig igenom tre år med servering, matlagning, hotellkunskap och arbetsmiljö.. -.-

Slutar iaf fyra idag, två timmars servering ser jag ju inte framemot direkt. Men måste man så måste man. Vi ska som tur är bara ha det några gånger till. Fint.

Nu ska jag fortsätta nörda facebook och smsa med en tönt och alleeeeeeejandrooo.
pusss
Kommentarer
Postat av: my

jag tycker hotell och resturang verkar ganska kul :o haha

2010-10-14 @ 14:09:58
URL: http://myyhedmaan.blogg.se/
Postat av: amanda

det suger! ;o

2010-10-14 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0