18 oktober

Jag dog lite igår. Vet inte vad det är för fel med mina rev ben. Dom är helt fuckade ibland. Helvete vad ont det gör. Men det försvann ganska fort igår, som tur var. Somnade förövrigt nästan direkt min fina smärta hade gått över. Sen vaknade jag ungefär 10 gånger under natten. Sista gången jag vaknade var vid sju, var helt beredd på att kliva upp, svarade på mina trevlig sms sen somnade jag om igen. Sen vaknade jag när alarmet ringde klockan nio.
Just nu sitter jag och väntar på Erica och Eva som ska plocka upp mig. Har egentligen börjar för tjugo minuter sen men dom blev lite sena. Höhö. Nånå, nu ska jag gå och göra nånting annat, typ.. dö. Hade jag kunnat äta på morgonen hade jag gjort det för jag håller på att dö av hunger, men tyvärr så kan jag inte det, så det får vara.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0