19 oktober

Var grymt trött imorse, och hade det inte varit för min kära mor som kom och hoppade på mig fem i halv åtta hade jag nog fortsatt sova just nu. Alltid lika kul när man ligger i sina sköna drömmar och få en studsande glad mamma som sitter och hoppar på en. Hon fick köra mig till skolan också eftersom hon ändå var hemma och jag hade ändå aldrig hunnit till bussen. Kom till skolan vid åtta och då började vi snacka osv.

Har sen sett världens äckligaste fisk idag, den var grymt stor och luktade fan äckelpäckel. Vi ska göra fisksoppa. Och jag som hatar fisk. KUL. Vi får iaf god efterrätt. Tacka fan för det. hihi. Ska väl strax gå och hälla i musslor och räkor i min fina soppa.. Gottttt. Fast nae. Sen efter det ska jag nog hem och sova eller något. Är ju Elina och Amanda tisdag idag så Elina ska svänga förbi mig sen. Hon ska få sina fina presenter. Måste duscha också, känns som om hela jag luktar fisk..

Nånå, nu ska jag gå och byta plåster på mitt finger tror jag, eftersom amanda_duktig_f16 skärde mig på kniven så det bara kissa blod. Sen råkade jag skära mig på rakhyveln igår på lillfingret. Hojj, att jag ska sitta och leka med allt jag hittar.
pusssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0