20 oktober

Igår kväll hände mycket, imorse hände mycket och jag var depp hela skoldagen. Ville fara hem och lägga mig i sängen och gråta fram en översvämning men insåg att det inte kommer göra någonting bättre, så jag stannade på alla lektioner. Erica frågade om jag ville följa med på stan sen och tänkte i helvete heller. Men insåg än en gång att det är mycket bättre att vara kring folk när man är deppig, dels för att slippa tänka så mycket, och dels för att man har någon nära ifall allting skulle brista totalt. 

Vi kikade runt på stan och hittade en skit snygg bustier, dock i en för liten storlek. Men tänkte svänga förbi där nästa vecka eller något och se om dom fått in några nya storlekar, om inte annat kanske jag hittar något annan. För ska fan i mig ha en sån där. Morr. 

For iaf till elevhemmet senare och var med några där. Nu tänkte jag faktiskt sova lite, är grymt trött och har en lååååååång skoldag framför mig imorgon.
puss


en bild på min sleeping beauty också här bara-

GULLEBEBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS :D:D PUSSSSSSSSSSSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0