21 oktober

Har varit en riktigt jobbig skoldag idag. Har varit grymt trött, sen gjorde det ju inte saken bättre av att vi skulle sluta klockan fyra. Men serveringen gick väldigt snabbt, som egentligen brukar kännas som flera år. Så det var ju bra. Efter skolan for jag hem till Elina och hon åt lite och sen for vi till stan och träffade Zorba där efter ett tag. Vi gick in på lindex och jag testade lite underkläder osv. Sen gick vi på kicks och kolla där. Sprutade på as god killparfym på min jacka som jag nu går och sniffar sönder. Åh, gott.

Sen for Elina och jag och Zorba gick och tittade skor och det. Sen skulle vi ta bussen hem till henne men vi träffade Crille på bussen som skulle till elevhemmet så vi följde med dit och var med Markus och Sebbe. Vi har egentligen inte gjort ett skit. Jag och Zorba tog bussen hem halv nio och då hoppade jag direkt in i duschen och nu sitter jag och tänkte gå och torka mitt hår. Sen tänkte jag lägga mig under täcket och slå igång kungarna av tylösand och sen sova. GOTT!


skulle visa mina fräna byxor åt erica och mio, jo självklart fastar dragkedjan
och får inte ner den på flera minuter, lyckat 



heeej mitt vinterlaand..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0