22 oktober

Gjorde världens mirakel i morse. Helt otroligt att jag klev upp från sängen, brukar aldrig palla gå på första lektionen på fredagar. Fast kan bero på att jag fick ett sms som gjorde mig pigg. Så det var ju bra. Har iaf haft mina fina lektioner och sen tog jag bussen till lekia och gick där och kikade med Elina. Sen tog jag bussen hem och jag dog i sängen i någon timma. Var sköööönt. Sen ringde Elina och väckte mig kring halv sex. Gick och fixade mig lite och sen kom Erica hit och jag åt lite och sen hoppade vi på bussen och for till Gällivare med Elina och Zorba och alla har varit helt cp idag. Skrattat som jag vet inte vad. Sånt gillar vi starkt.

Vi var och lekte på stan ett tag iaf och sen for vi till Zorba och Alle kom dit också. Vi fortsatte busa lite och sen for Elina hem och vi resten gick till Erica och dampade lite där också. Sen har vi legat i Ericas säng och pratat och jag har blivit våldtagen med sugmärken och hela köret, tack Zorba min cp vän! 

Halv två kom Adam och 3 andra fyllisar och hämtade mig och körde hem mig. Haha, alltid lika roligt att höra vad dom fulla säger, haha. Jonas var ju helt galen, ojoj.

Nu tänkte jag iaf slå igång en film eller något och sova seeeen.
pusss
Kommentarer
Postat av: cp vän

Tyckte sugmärket piffade till sig lite amanda ;D

2010-10-23 @ 02:56:03
Postat av: cp vän som skriver fel

piffade till dig dig

2010-10-23 @ 02:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0