24 oktober

Vilken jävla kväll det blev igår. Kom till Erica vid sex kanske, sen efter ett tag kom Zorba och Elina också sen kom Alle och Eva och Phille kom också. Sen efter ett tag for Elina och helt plötsligt var Viktor, Jocki och Robbe där också. Till en början var allt skit kul osv. Sen helt plötsligt vände allting och alla bara blev helt depp. Blev sjukt jobbigt där på slutet men sen lugnade det ner sig ytterst lite och kring fyra slocknade mina ögon och vaknade sen vid 10-11. 

Sen har jag mest känt mig död resten av dagen. Erica for för inte så länge sen så nu tänkte jag skvätta bort mitt smink och byta till lite mer passande kläder och ta av mina smycken och kolla one tree hill eller något sånt. Måste bara orka resa mig från sängen först...
puss


Kommentarer
Postat av: erica

Tack för allt igår Amandola, du är guldvärd!

2010-10-24 @ 23:48:03
URL: http://kallamigsuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0