25 oktober

Försov mig lite i morse så fick ta tio bussen till skolan och därmed missa engelskan. Hade matte iaf och sen fick vi tydligen sluta. Härligt. For hem till Erica och vi chilla lite bara. Sen tog vi bussen till stan och kika runt där. Gick in på kicks för tänkte spruta på mer as god killparfym men nå hejhej. Eftersom jag är så smart så tog jag en flaska som tydligen var helt fel och spruta runt hela jackärmen, sen när jag insåg att det var fel tog jag den andra parfymen och spruta på andra ärmen. Sen slutade det med att jag hade ungefär 4 olika sorter parfym på jackan så nu luktar allt bara äckligt. Gör ont i näsan. Hehe.. Sen tog jag bussen hem halv fyra och nu tänkte jag sova lite. Gott.
puss



Det är värre nu, förut kunde jag kontrollera mina tankar. Men nu är du där hela tiden. Förut var det bara när jag var ensam du sakta men säkert smög dig fram i mina tankar. Nu händer det överallt. På bussen, i skolan, utomhus, hemma. Överallt. Jag behöver inte ens vara ensam längre för att tänka så där. Och det är plågsamt. För jag tänker på just dom stunderna. Jag tänker på orden du sa, på stegen du tog och på sakerna du gjorde. Även fast det var få, men det gjorde mig glad.

Jag undrar bara när allt blev så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0