26 oktober

Går inte att beskriva hur trött jag har varit idag. Vi skulle ha servering hela dagen lång och kring elva fick vi tio minuter paus. Jag, Erica och Isso sprang direkt till sofforna och guess what, jag somnade så fort jag hittade en bekväm ställning. Var ju mindre kul när vad-hon-nu-heter kom och väckte oss. Sen fortsatte vi att träna på kaffebrickor och sånt där sjukt tråkigt till klockan elva. Då gick vi en snabbis till matsalen och sen drog vi in till mio och sov där. Det var så klart min briljanta idé ;) Sen var han så snäll att han inte ens väckte en när lektionen hade börjat igen. Men kom bara 10 minuter sent så det var ganska lugnt. Sen fick vi sluta klockan två.

Nu sitter jag och tänkte försöka vara duktig, det vill säga - först skriva på utvecklingssamtal pappret, sen försöka börja på min engelska bokrescention (hur det nu stavas..), skriva en liten text om vad jag kan snacka om på svenskan och sist men inte minst, plugga lite porslin.

Får ju se hur allt det här gå, rent åt helvete skulle jag tro.
puss



update: kom på en till sak att göra, skicka in en läxa om olika hotell, plus göra två uppgifter tills på fredag.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0