27 oktober

Är lika kallt ute idag, som det var igår. Nästan. Helt galet. Man fryser ihjäl när det är -10 grader så undrar jag hur fan man ska klara sig när det börjar bli uppåt -30. Kommer dö, är inte redo för den kalla vintern ännu. Och nu när det ändå sägs att det ska bli den kallaste på 1000 år.

Var iaf som vanligt sjukt trött imorse men jag pallrade mig upp och fixade mig lite. Och just för tillfället sitter jag i skolan och har engelska. Har dock ingenting att göra eftersom min engelska bok och det jag har påbörjat är hemma. Så jag sitter bara och nördar facebook och bloggar och det.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, får se vart den kalla vinden tar iväg mig.
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0