29 oktober

Jag vet att jag bara klagar på att jag är så sjukt trött på morgonen så därför tänker jag inte ens berätta att jag var sten död imorse. Fixade mig iaf på en kvart, satt på lite foundation och slängde på en mössa och sen knatade jag till bussen som var lika full som alltid. Sen hade vi matte. Och nu har vi engelska. Alla vet ju hur svårt det är att sitta och jobba när man är i en data sal utan en lärare som kommer och kollar efter en. Men tänkte faktiskt skriva klart min rescention så jag blir klar och slipper göra under lovet. 

Har bara en lektion kvar efter den här, sen är det fan i mig lov ända tills tisdag, vecka 45. Lovely. Fan vad jag ska sova! Sen förhoppningsvis kanske man drar iväg en sväng också. Måste be min sega bror prata med emmoth. 

Nå jojo. Ska göra klart det jag har att göra så tiden går fortare tills jag får gå hem och sova.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0