3 oktober

Igår var en kul kväll. I början av kvällen blev jag riktigt jävla förbannad men det gick över småningom. Orkar inte skriva allt men det var kul iaf. Sen for jag, Elina, Erica, Alle och Zorba hem till mig och sen kom Jonne, Niklas och Emil förbi en snabbis också. Sen for Erica till byn och Elina for hem. Så jag bäddade fram bäddsoffan och vi tre sov där. Det var inte okej kan jag lova. Zorba kom och la sig fett nära och tog fetaste platsen så alla låg helt nära och hojj. Det var inte okej. Tydligen har jag antastat Alle i sömnen också, HAHA. Iaf så vaknade jag vid åtta av att det var trångt, och att solen lös rakt i mina ögon sen vaknade Zorba också och vi gick och rökte och då vaknade Alle också. Vi satt och chilla tills klockan elva då vi tog bussen in till stan och gick på Mds och käka ett skrov. Satt ju ganska fint i kistan. For hem sen och Zorba rensade sin garderob. Tack gode gud, var inte helt okej kläder det där alltså.

Nånå. Mamma och pappa hämtade mig därifrån iaf och nu väntar jag på mat, även fast jag inte är hungrig.. Ska nog inte äta. Ska vara med Zorba, Issa, Jocki och Jannes sen typ iaf. Om jag inte hinner slockna. Skulle inte förvåna mig. Nu tänkte jag iaf gå och duscha för mitt hår är fullt i hårspray. Är sorgligt nog en missbrukare och igår var det extremt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0