8 oktober

Försov mig imorse, vaknade först fem minuter innan bussen gick, så jag somnade om och tänkte ta nästa buss men då vaknade jag kvart i tio och insåg att det inte är någon ide att kliva upp eftersom jag skulle slutat halv elva idag. Så jag fortsatte att sova tills tolv ungefär. Då klev jag upp och sen hoppade jag in i duschen, sen dess har jag bara provat kläderna som jag har fått av Johanna (tack för dom btw), och pratat med Elina i telefon och sen bara suttit och tagit det lugnt. 

Är sjukt sugen på att färga mitt eget hår, eftersom jag har färg och det blev inte att Elina färga idag. Men tror inte det är så smart eftersom det kommer bli hur fläckigt som helst. Istället ska jag nog städa mitt rum, ligger kläder överallt känns det som. Lär väl dock inte hända att jag städar, är så grymt jävla lat. Nånå, ska fortsätta pumpa gubben i lådan och dansa är kul medans jag drar på mig lite kläder.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0