!!

:DDDDDD har precis besällt hem två ringar, WOHO. Nästan 300 riksdaler gick hela kalaset på men det är så värt!








Sen tänkte jag bara visa en bild som är tagen för ett år sen, kommer ihåg den här dagen så jävla väl. Var med Ida på postkodmiljonären skiten som var på stan och hade tagit ett sömnpiller och fick total blackout där och allting svartnade för ögonen och blev helt varm och såg ingenting så bara sprang, råkade skalla en tjej och slog till hur många som helst och välte nästan en barnvagn upp och ner, hojj vad hemskt det var. Haha, slutade med att jag satt i leksakståget och åt snö. Gottt. Sen minns jag att jag fick söta kommentarer om bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0