Shake it

Kom hem för en halvtimma sen och skojas inte vad ont i magen jag har. Åt ingen soppa överhuvudtaget, låtsades att jag hade smakat på fisken, musslorna och räkorna och sa att det smakade bajs. Vilket jag tror att det gör. Istället klämde jag en macka som man blev grymt mätt på och lite hallonpaj. Oh, det var gott. Sen städa vi undan allt och hade klassråd och gjorde lite uppgifter och så och sen fick vi sluta.

Tänkte lägga mig i sängen nu och ta en femma. Orkar inte duscha nu utan får göra det när jag har vaknat. Jag hoppas att fisklukten har inborrat sig i min näsa och inte på mig. Men luktar väl förmodligen fisk i hela håret. Gott. Nånå, sova nu var det.
puss

och elinaaaaaaaaaaa, ring mig när du har ätit (:
pusspigis, hihihih


sån här rolig underhållning


fiiisk.... 


fina plåster :)


hehehe, lite sliten idag va ;b
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0