Sometimes we’ll sigh - sometimes we’ll cry

Har varit på vift hela dagen idag. Först skola till kvart i ett. Då kom Eva och Niklas och hämtade mig och Erica, vi for runt på stan och sånt där bara. Sen hämtade vi Phille och skjutsa hem Niklas och dom skulle fara och käka. Eva bjöd mig och Erica på en pizza så vi klämde varsin halva och sen dog jag lite. Blev fett illamående. Sen drog iaf jag och Erica till henne och sen gick vi och mötte Alle, och vi gick runt och pratade bara. Sen drog vi till elevhemmet och chillade.

Har varit en relativt bra dag idag, har varit ett jävla triangeldrama och allt är rätt jobbigt men vad ska man göra. Sen var jag tvungen att gå ut från elevhemmet också, men det löste sig. Tror och hoppas jag.

Nu snart tänkte jag sova, och tagga att vakna klockan åtta imorgon..


Kommentarer
Postat av: keebab

du som inte skulle till elevhemmet nå mer, vad sa jag ;D pfft

2010-10-19 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0