That would be the best therapy for me

Fick världens städhumör, men ändå så orkar jag inte ta tag i det. Hade behövt det, men jag orkar fan inte. Istället tänkte jag slå igång en gammal film, all the boys love mandy lane. Är grymt trött och fryser som jag vet inte vad. Ska försöka att inte sova, kommer bli svårt med tanke på att jag kommer slänga mig under täcket. 

Idag har jag ingen aning om vad som händer, hade velat sola. Men har inga pengar, får väl vänta tills studiebidraget kommer. Fan, känns som om mina pengar kommer ta slut direkt. Har mycket att köpa känns det som. Nåja, det är ett senare problem.

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa under täcket
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0