This thing is turning me around

Vi flyttade upp matten så vi fick sluta kring tolv istället och efter det tyckte Erica att vi skulle fara till coop och röka med jannes och viktor. Så det gjorde vi. Vi satt där en timma ungefär och sen drog vi hem till Erica och la oss och dog i sängen. Riktigt gott vill jag ju lova. Sen ringde mamma och väckte mig halv fem och då hämtade hon mig. Är ju alltid lika kul att gå ut i kylan och vänta, + med fet huvudvärk. Eh nae. Hon skulle fara på konsum och jysk och massa sånna där tråkigheter så hon körde hem mig och nu sitter jag här och väntar på att Erica ska komma hit och sociala. Får se vad vi hittar på att göra. Något trevligt hoppas jag.

Naae, nu ska jag gå och knapra lite piller.
puss va
det kanske var mitt fel alltihop
men du gav aldrig någon chans
att förklara
Kommentarer
Postat av: bitte

Tävlar ut en mascara ifall du vill va med

2010-10-27 @ 21:38:12
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1067
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-27 @ 22:20:31
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0