Time will kill the pain

nu är jag less och jag orkar fan inget mer. det suger att det blev så här, det gör det verkligen men nu fan lämnar jag allt det där. kommer inte bli lätt och det vet jag, men deprimerad blev ett heltids jobb och jag vill sluta nu. klarar inte av det så det får vara stopp här. det kommer bli bra, kanske inte imorgon eller inom nästa vecka, men någon gång. det vet jag. jag är bara glad att det inte gick längre än så här, även fast det skär i något så otroligt. men det hade ju kunnat vara värre, hur omöjligt det än är att tänka så, så antar jag att jag måste försöka, för jag orkar inte sitta med gråten i halsen, jag orkar inte låtsas som att jag inte bryr mig länge. så, - ja, jag bryr mig som fan, but im done trying.

puss och godnatt och jag ska försöka sluta med mina emo inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0