You are my wings to fly

Har varit med Zorba idag. Och en sväng med Elina också men hon drog rätt så tidigt. Elina började färga håret på Zorba men sen tog hennes syster över och efter det skulle jag plocka hennes ögonbryn, men hann inte göra klart ena eftersom jag var tvungen att gå till bussen. Som jag ändå missade, ganska så störande. Men egentligen gjorde det ingenting. Fick en trevlig pratstund med Zorba hela vägen och det är grymt skönt väder ute. Så här mysigt. Det är mörkt och noll grader. Sånna tillfällen jag alltid blir på myshumör. Det suger men vad fan.

Annars så är jag nu en ägare av en xperia, en xperia x10 mini pro för att vara exakt. Känns väldigt underbart då jag är så less som det bara går att vara på min fula äckliga rosa samsung. Dock kan jag först börja använda telefonen imorgon eftersom Burcken måste tömma den på alla hans saker. Fick den till ett grymt bra pris också, 1100. Jävligt najs med tanke på att den inte har en repa eller knappt är använd. Awzuuum. 

Nånå, nu tänkte jag sova, är sjukt trött eftersom jag inte kunde sova tidigare idag. Inte okej. Sen börjar jag klockan åtta imorgon också.. Snälla döda mig..


Kommentarer
Postat av: Mamsen

LÄGG AV och dissa mina rosa samsung som jag SÅ generöst LÅNAT till dig!!! Bästmobilen och kolla hur den ser ut nu!! :/

2010-10-29 @ 13:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0