1 september

Nu är det redan september, vilket menas med att det snart är oktober, och med oktober menas med oktober lovet, WOHO! Skönt om inte annat.
Börjde klockan åtta idag iaf och var lika jobbigt som vanligt att höra alarmet ringa. Hade ett gäng sms att läsa så jag orkade iaf hålla öppna ögonen. Sen har jag strosat runt i skolan som vanligt då, och eftersom vi inte har fått något skåp än i storskolan så måste man konka med sig alla böcker osv. Lite jobbigt va. Sen har jag mött fittigaste lärarn ever. Jävla svenskahor lärare, helt bortom flötet. Vi dampa inte lite på henne. Hon var seriöst helt väck, skyller på oss när det är hon som gjort fel, mongo lärare. Och bara för det så gick vi till rektorn och prata, Ha-Ha! Men som straff var vi tvungen att läsa två kapitel i våran bok och sammanfatta det vi har läst. Men eftersom jag började läsa på lektionen så har jag bara åtta sidor kvar ungefär. Ska väl börja göra det nu så jag slipper stressa med det ikväll, sen ska jag dra till Zorba typ.
pusss
update: ljög visst lite för er, behövde bara läsa tre sidor för jag hade redan läst ett kapitel redan, HIHI. Härligt, nu  ska jag bara skriva lite sammanfattning sen är jag klar, AWESOME!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0