10 september

Det var omänskligt hur trött jag var i morse. Legade kvar i sängen och funderade ut olika anledningar på att stanna, försökte till och med få fram en huvudvärk. Men tjugo över sju reste jag mig från sängen och insåg att jag hade kring 15 minuter att fixa mig. Sprang runt och tog på mig kläder medans jag borstade tänderna och sen kom jag på att jag kunde fråga mamma ifall jag kunde åka med henne. Så jag gjorde det och sen har jag varit i skolan hela långa dagen. Har varit så sjukt trött så har knappt orkat jobba. Speciellt inte på hotell kunskapen, jag och erica skulle gå ut för att vila ett tag, jojo. Vi kom aldrig tillbak till lektionen. Är ju så fint väder så man fastnar ju lixom. He-he..

Har kommit hem för ett tag sen och sitter och halv sover och lyssnar en låt som johannamongodola har lagt upp på sin blogg. Den var sjuuuukt bra måste jag säga! Ligger på repeat nu. Så kan väl tacka och bocka för det. Annars tänker jag dra av mig dessa kläder och sova lite. Sen ska jag bort. Mamma och pappa ska till stugan idag och Adam skulle mysa här med Åsa eller något så jag var inte välkommen här. Får inte ens sova här. Tack för den, får inte ens vara i mitt eget hus. Haha. Nejmen nog sover jag väl gärna borta. Haha. 

Ne, ska sluta skriva massa onödigt skit och kolla ett avsnitt av toppbloggarna och sen gå och ladda ner white chicks bara för att jag blev så sugen att se den när vi började titta den på elevhemmet igår. Sen ska jag fortsätta ladda ner mina älskade one tree hill avsnitt, love it. 
Nånå, pusspuss


sliten brud jao
Kommentarer
Postat av: sa

2010-09-15 @ 08:33:16
Postat av: Åsa

Jag ber om ursäkt :b Sa faktiskt till Adam att du fick vara med, men den idéen gillade inte han, hah :b

2010-09-15 @ 08:34:28
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0