11 september

Igår var en lugn kväll. Har suttit hos Zorba ett tag med Elina och sen drog vi till stan och gick upp på systemtaket och satt där och chillade. Sen skulle Elina till kullen så jag och Zorba tog samma buss upp till elevhemmet och där var Alle, Issa, Crille, Markus, Erica och Vicky. Men direkt vi kom drog alla förutom Erica och Markus. Jag la mig i sängen och Zorba börja fixa med mitt hår, höll på att somna dit för var rejält trött. Sen tog vi bussen hem som gick tjugo i ett. 

När vi kom till Zorba käkade vi lite och sen slog vi igång White chicks, vid halv fyra hade det gått halva filmen men så orkade vi inte kika mer för båda höll på att slockna. Somnade nästan direkt jag vi stängt av filmen. Sen har natten varit sjukt jävla jobbig. Jag legade längst in mot väggen så jag låg seriöst fastklistrad som en tapet där för Zorba tog så förbannat jävla stor plats. Bredde ut sig över hela hennes lilla säng och jag legade där liten som en jag vet inte vad tryckt mot väggen. Sen har jag vaknat hundra gånger av att jag fått värsta hostattacken. KUL! Nånå, sen ringde det i Zorbas telefon och då klev vi upp, klockan var då 11.11. Inte många timmar sömn för min del. Har känt mig som om jag supit sönder igår eller något, känner mig bakis ungefär. Ser ut som om jag vore bakis också. Världens jävla slitis. 

Halv tre gick bussen och den tog jag hem. Fullt med massa utlänningar och alla gällivarebor vet ju hur mycket gällivares granbackakärringar lever om. Tur hade jag ju musik i öronen, annars hade jag nog svimmat, seriöst. 
Nu tänkte jag gå och hoppa in i duschen så jag blir lite mer människa och så jag orkar resten av dagen. Och idag ska jag fan inte vara sliten. Usch, kan man känna sig mer ful?


så här väldigt vacker var jag när jag kom hem! :)
(stör mig på att min kamerasak är skadad så den ger massa svarta fläckar över hela bilden -.-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0