20 september

Idag är en sån dag jag hatar Gällivare. Dom dagarna kommer i omgångar och jag började hata orten igår och det fortsatte idag också. Det handlar inte bara om alla puckade människor här utan allt egentligen. Syftar inte på något speciellt här som några kanske tror. Men är less på allt jävla skitsnack, backstabbing, rykten osvosv. Inte bara alla alkoholister som hänger på stan eller alla skumma knarkare/människor som vandrar runt. Sen nu helt plötsligt har ju mördare och våldtäcksmän visat sig här också. Vad har hänt lixom? Ah, skit samma, tänker lämna den här fucked up orten så fort jag får fastanställning på ett jobb.
puss på det va.

slänger upp en bild som zorba fotat, sen slår jag igång en film eller något och hatar skabbet som snor hästar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0