22 september

Fan vad jag är skillad. Blev arg inatt så jag stängde av min mobil och i morse hade jag inte hört mitt första alarm imorse som skulle ringa halv åtta. Men åtta minuter över åtta, alltså två minuter före mitt andra alarm skulle ringa vaknade jag och trodde att jag hade försovit mig. Slog igång mobilen och insåg att om jag inte hade vaknat hade jag förmodligen sovit bort hela skoldagen. Den super långa skoldagen som varade från halv tio till halv tolv. Inte värt att gå, men ändå inte värt att missa.

Har iaf kommit hem för ett tag sen och eftersom alla är i skolan eller så, så sitter jag hemma och håller på att somna. Funderar på att slå igång någon film bara för att hålla mig vaken. Får se hur det går. Känner mig annars sjukt sliten idag. Gjorde en fläta i håret eftersom jag inte orkade platta det och drog på en mössa, sen mina fula rosa byxor och skoltröja. Underbart. 

Ne, nu ska jag lägga upp en bild från igår och sen blir det nog film.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0