23 september

Helvete, slutet av september. Snön borde ju komma snart, satan så drygt. Längtar verkligen inte efter -30 dagarna kan jag ju lova!

Imorse tog jag och Erica bussen till skolan som gick 10.05 från mig. Började egentligen tio men orkade inte ta den tidigare. Vi var framme kvart över och tänkte gå till engelskan så var dörren låst och ingen öppna, sen fick vi reda på att dom hade varit i ett annat klassrum av någon anledning. Då gick vi bara och slöa osv här och där och sen hade vi arbetsnånting, någon ny kurs som vi skulle börja med. Den sög ju som pung men jojo, inte värre än hotellkunskap. Sen kom syon och snackade med oss och vid halv ett fick vi gå. Jävla mio jävel hoppa i en vattenpöl precis bredvid mig, kul att man fick hela atlanten på sig. Tog iaf bussen till Zorba och Erica hängde på också. Sen satt vi där och titta barnprogram med hennes syskon. Haha.. Sen kom mamma och hämta och nu väntar jag på lite mat.

Sen får jag se vad som händer, spö jävla regnar ute och har gjort det hela dagen så ute kan man då inte vara. Frestar inte så där jätte mycket. Nå får se hur det blir. Nu är iaf min boxer fixad, inte för att jag brukar kika tv nå mer. Men kan ju vara kul att ha, haha. Mtv ville dock inte fungera men pappa skulle fixa det nångång. 

Nånå, över till något annat nu.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0