24 september

Åh, döda mig. Känner verkligen inte för att vara i skolan just nu. Bussen går sorgligt nog om tio minuter ungefär. Och har engelska på morgonen sen tror jag att vi har hotellkunskap efter. Fan vad trist, döda mig snälla. Direkt jag kommer hem från skolan ska jag fan sova, annars kommer jag inte orka med hela dagen, haha. Elina kommer ju hit för fa-an ;)

Och måste bara säga, var villig att gå hem från Gällivare igår, eftersom jag och Jocki missa 22.17 bussen tänkte vi gå. Men hörde runt lite med några och som sagt kom Adam och hämta. Var iaf en chill kväll igår. Satt hos Viktor och prata osv bara.

Nånå, nu ska jag börja röra mig neråt iaf.
puss
Kommentarer
Postat av: piichas blogg

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



SISTA DAGEN FÖR ANMÄLNING ÄR IDAG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!

You go girl!!

Kram/ Piicha

2010-09-24 @ 11:13:56
URL: http://rockisnotdead.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0