26 september

Var inte en helt okej natt måste jag säga, har varit sjukt varmt och lalala. Somnade ungefär vid sex, och sen klev upp halv tio. Det är inte okej! Sen har jag iaf varit med Alejandro (hiiiihihihiihhhi) och Viktor. Vi alla var typ halv döda och har bara chillat. Vi skulle köpa en pizza och dela med Linea och John men nejnej, det var inte öppet. Vi käka palt istället och satt och pratade hur länge som helst. Dom mobba mig för jag var helt sliten, tack cp barn, *gör cp bokstaverat med fingarna*. Sen efter det gick vi upp och typ halvt dog. Sen somna typ Alejandro och jag och Viktor slog igång Lejonkungen sen somnade jag och sov en timma ungefär. Kände mig som hulken, inte så konstigt med tanke på att han hade hulken täcke osv, men sen direkt jag vakna var jag tvungen att springa till bussen, inte helt okej, tyvärr kände jag mig inte som hulken länge..

Nu ska jag gå och ta på mig en mössa och fixa mig ytterst lite för idag är jag inte en fräschtjej, men ska bara till Zorba så det blir bättre till sommarn.
puss


ja, det tog 50 år innan jag gjorde rätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0