4 september

Drog ut vid åtta igår ungefär. For till Ruben och där var massa folk och vi hade skit kul alla där osv. Orkar inte skriva så mycket mer om igår, hände så mycket och ja. Skit samma. For hem rätt tidigt och när jag kom hem pratade jag med Emil i telefon i två timmar ungefär och sen slockna jag med smink, oborstade tänder och ringar. Kläderna hade jag dragit av mig iaf. Fiint. Sen vaknade jag först kring sex-sju och kunde inte andas eftersom min näsa var helt igen täppt och sjukt ont i halsen. Somnade om efter ett tag och sen vaknade jag kring tio med samma problem, fast ännu jobbigare. Fyfan. Nu ligger jag alltså här i sängen med världens huvudvärk, ont i hela kroppen, ont i halsen och helt snorig (mums vad mysigt det låter, hihi). Tänkte gå och dricka ett till hav nu och tvätta bort sminket och ta en alvedon. Sen måste jag äta nånting, håller på att dö.
snygg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0