7 september

Pratade med Jörgen igår och han sa att om jag inte hade feber eller var alltför snorig så kunde jag komma till hr. När jag vaknade imorse kunde jag inte andas med näsan och höll på att hosta ihjäl mig. Ni vet sån där hosta som sitter kvar oavsett vad. Tänkte att det kanske är bäst att inte gå till skolan då, eftersom jag är nog en ganska stor bakteriehärda och bakterier är ju väldigt strängt förbjudet där.

Nu ligger jag annars i sängen och försöker hosta ut min hosta och läser lite bloggar mellan varven. Tänkte gå och fixa nå käk strax och sen ska jag fixa mig lite och umgås med Verro. Hon försov sig imorse så hon fick inte komma till skolan. Ha-ha! Kul.

Ne, mat nu!
puss :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0