9 september

Känns som att skoldagen har varit enormt jävla långt. började kvart i i nio sen slutade vi kring två. Egentligen skulle vi slutat klockan ett men Jörgen sa att vi skulle ha ett klassråd som skulle ta typ 20 minuter. My ass va, lämnade inte rummet förän just innan två. Missade bussen så fick åka hem med Verro. Kändes totalt onödigt att ha det. Sen skulle det vara lite extra töntigt så vi skulle ha en ordförande, vilket jag så snällt ställde upp på. Skulle klubba i bordet eftersom det är så man gör tydligen. Riktigt fränt. Sen vet jag inte riktigt vad jag har gått med på att göra eftersom jag var så stressad. Vet att jag skulle göra nånting med Verro, sen skulle jag vara typ elevskyddsombud. Like whaaat? Varför sa jag att jag skulle vara sån?! Gudars. 

Efter skolan for jag till Elina och vi gick och hälsade på kära Tallbacka. Träffade lärarna lite och hälsade på niorna. Mojs. Sen for vi till stan och träffade Zorba och vi gick på mds och köpte mjukglass för tio kronor styck. Vilket kap, haha. Min första glass i år. Är ju nästan hemskt. Sen har jag kommit hem nyligt och väntar på mat nu, sen ville Erica att jag skulle komma till elevhemmet och vara med dom där och jag tar med mig Elina upp dit. Of course! Hihi.

Annars så har det varit sjukt jävla varmt idag. Imorse när jag vaknade var det 7 grader och dimma utav helvete. Skojar inte! Jag trodde det skulle bli skit kallt så jag drog på mig en halsduk osv. Jojo, sen när klockan hade blivit kring tolv försvann allt och inte ett jävla moln på himlen och solen lös som bara den. Och jag som har skinndetaljer på mina byxor, ni tror inte mina ben friterades? Nej, det var inte okej!
Nånå, nu ska jag spela lite treasure madness, hihi.
puss

ignorera att jag ser gravid ut, och att jag står som en jag vet inte vad
Kommentarer
Postat av: Johanna

du har ju en skinjacka? vad ska du med min till då? :O

2010-09-09 @ 18:35:56
Postat av: a

men det vet du ju att jag har mongo ;o

sen var de du som sa att jag kunde ta den om jag veeelaaaaaa, klart man vill ha en till ;D

2010-09-09 @ 19:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0