Cause you are my angel you saved me from danger

Mamma körde mig till Alle vid åtta tiden tror jag, vi plocka upp Viktor också. Satt hos Alle ett tag sen knata vi till rimi och jag köpte en dricka och sen skulle vi förbi Erica en snabbis, en snabbis som blev hela kvällen. Vi har lyssnat musik och kedjerökt och sånt. Eva och Fille var också där så ja. Vi hade det väl trevligt. Är sjukt jävla kallt ute så vi dök under täcket efter att ha varit ute på balkongen och fryst rumpan av sig och skakat fram en jordbävning ungefär. Mot slutet blev det ju lite tjorv och så men det ska vi inte gå in på. Vi halv tre kom Viktoria och Adam och hämta mig och Viktor. Jojo, tror ni det var lite trångt eller, bilen är ju inte direkt stor. Alla som bor i gällivare borde ju känna till bilen, blå liten bil som låter utavhelvete! 

nååånåååå, nu har jag lagt mig i sängen och snackar med en trög, efterbliven, ful, mongobarn och tänkte snart däcka hit, kanske läsa igenom några bloggar, sen ska jag fan sova järnet.
pusss
Kommentarer
Postat av: Anonym

gräsklipparen

2010-09-25 @ 14:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0