Everything don't seem like they used to be between you and me

Har varit på elevhemmet hela kvällen, vi har kollat film och sånt bara. Sjukt trött idag. Tjugo i ett tog jag bussen hem och nu sitter jag här helt ensam i hela huset, inte ens min kisse är här. Eller jo, men inte i mitt rum. Och rädd som jag är har jag stängt igen alla dörrar så dom inte kan smygöppnas så där läskigt som dom gör på filmer. Är inte så kul att vara ensam hemma, eller jo, men inte på kvällen. Då är allt bara så läskigt och mörkt. Speciellt när man som jag, har glömt mina hörlurar där nere. Så sorgligt nog måste jag gå ner och väntar bara på att ett spöke är där nere och tar mig. Så om jag dör vill jag hälsa min familj och mina vänner att jag älskar dom! Haha..

Tänkte iaf borsta tänderna och sen slå igång en film, eller så går jag och lägger mig direkt, är som sagt trött. Får se hur det blir.
pusss

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

God dag god dag, hur mås idag då? hoppas allt är väl..,Laters kram

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-13 @ 04:28:48
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0