har tyvärr inget bättre för mig för tillfället

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? ja
2. Har du sett din bästa vän gråta? ja, det har jag
3. Vad åt du senast? macka
4. Har du fått någon komplimang idag? ja, det har jag
5. Har du varit med i en rättegång? nej, bara varit åskådare
6. Är du polare med grannarna? nej, alla är antingen för gamla eller för små
7. Vilka länder har du bott i? sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? igår
9. Har du haft en stalker? haha ja, har en just nu typ.
10. Minns du dina/din musiklärares namn? ja, cariola typ och nathaniel, sen myggan kallades en och sen var det två bögar en gång men ingen aning om vad dom hette, kallade ena hästen iaf
11. Hur bra är din syn? inte bra alls
12. Var är dina syskon just nu? ingen aning, han for ut
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? kommer inte ihåg, tyvärr
14. Vem ringde dig senast? jörgen
15. Vilken tid gick du upp imorse? kring tolv
16. Vad ska du göra i helgen? det vet jag inte, får se
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? jag menar ju det ;o orka vara störd ;o
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? förutom min papa så, typ lazee ;o ;) haha
19. Vad finns i din bakficka? ingenting
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov
21. Vad är det första du gör på morgonen? kollar mobilen, svarar på sms
22. Vad ska du göra efter det här? vänta tills mina föräldrar kommer hem och lagar mat, 
23. Vem kramade du sist? Viktor typ
24. Vem hade du sex med senast? sebbe
25. Vad står det i ditt äldsta sms i inkorgen? Vad gör du din lilla heroinmissbrukare? :d
26. Vad har du för kläder på dig just nu? sockar, underkläder, baggyjeans, linne, kofta
27. Vad har du för smink just nu? inget alls
28. Är ditt rum stökigt? Nja, dammigt är det, sen har jag massa kläder som har ramlat ner från min klädstång, så i hörnet är det stökigt iaf
29. Vilken klass går du i? Hr 10
30. Röker/snusar du? ja, både och.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0