How do I say I'm sorry

Eftersom min familj har varit i luleå över dagen så fick jag fixa min egen mat, det är = värma plättar. Var ju gosse gott. Sen efter jag hade käkat tog jag bussen till Zorba och vi gjorde egentligen ingenting. Var skönt. Jag snodde hennes löshår som jag nu ska låna tills hon vill ha tillbaks det, n-ajs! Sen slog vi igång frozen, var en bra film, med tanke på att det enda som spelas in är hur dom sitter fast i en lift. Men den var bra! När det var slut chillade vi bara sen 20.57 gick den sista bussen från apelqvistheden så jag tog den och träffade lite roligt folk på bussen. Hejhej Felix Mayer, vad roligt att du brukar kika in här! hihi. 

När jag kom hem pratade jag lite med mamma och sen gick jag upp och såg en påse från ur och penn. Snyggaste jävla öronhängena låg där i. Fy tusan. Tacktack! Sen hoppa jag i duschen och nu sitter jag och möglar här. Tänkte sy fast clipsen på löshåret eftersom vissa var lite lösa, sen tänkte jag faktist tvätta det också eftersom Zorba själv inte har gjort det efter balen, som var i juni. Fiint. Ska även passa på att tvätta bort mitt nagellack eftersom jag inte får ha det imorn. 

Nå, sy clips var det.
pusss


<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0