I dont know who you are

lesssssssssssss



Kommentarer
Postat av: Mandas bebis

Jag ångrar inte de vi har inte ens för en minut.. Du vet jag säger du de finaste i mitt liv svårt försöka visa de för dig när de så långt mellan oss o allt som jag förstört för dig o när jag fått dig ledsen fan förlåt för de. Vill du ska va glad hela tiden. du vet vill ju se min lilla mjukis glad haha o glad för vi kan klara de vi har för ingen kan fatta hur de är hur jävla fint de kan va o hade vi slutat kämpa hade vi inte varit här nu o jag skulle inte flyttat om nåra månader heller isf men vi sluta inte kämpa vi gjorde inte de o baby hoppas du fattar att de för våran kärlek jävligt stark o hoppas du vet att du betyder mer än nåt annat. älskar dig mest min ängel kom ihåg de <3

2010-09-25 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0