I think about more than I forget

Nej, mår inte tip top just nu, känner för att sova, sova, sova och sova. Sen kanske dö lite mellan den stora variationen. Orkar inte resa mig från sängen och när jag väl gör det sätter jag mig någonstans direkt, antingen på en stol eller i soffan. Ibland blir det sjukt varmt, ibland blir det sjukt kallt. Jag har ont överallt och jag orkar inte ens hosta för det känns som jag skär sönder nånting inom mig. Känner mig sjukt jävla svag också, känns som att springa runt hela gällivare bara för att resa sig från sängen och gå 6 meter in till toan. Nej fyfan. Tvivlar på att det blir någon skola imorgon. Om jag duschar ikväll då går jag till skolan, annars skiter jag i det och går tillbak på onsdag. För på tisdag ska vi laga mat hela dagen och känns inte så kul att stå bland mat medans jag hostar sönder mina lungor.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0