If you love somebody put a light in the air

Drog till Zorba vid tre dårå. Satt bara där och chilla ett tag och sen drog vi till Sibylla och käkade lite. Sen skulle vi till elevhemmet och då följde polisen efter oss och Zorba åkte dit för hon har inget kort. Ha-ha! Kul. Något som var mindre kul var ju att jag var tvungen att jag var tvungen att åka tillbaka till zorba för att visa vägen till Pontus som skulle köra hennes moppe hem, och sen hela vägen tillbak till hemmet, i regn och kyla. Fytusan vad jag frös när vi kom in. Snodde Markus täcke och gick runt med det, har legat i soffan och pratat hela kvällen. Riktigt lugn kväll, inget damp mellan mig och Zorba eller hoppa in i väggar eller så. Kände mig bara så jävla trött och frusen så nu tänkte jag borsta pinnarna och värma mig under täcket och så småningom däcka, för att sen sova ut till ungefär kvart i åtta.
puss på det va..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0