I'll take my chances and start again

Mamma körde mig till Zorba vid sex, där var Issa också och vi satt och pratade ett tag och sen gick vi ut och mötte Alle och vi satt ute hur länge som helst och prata. Sen kom Viktor också och var med oss och dom börja smälla häxpipor där. Haha, hällde tändvätska över hela påsen med raketer i och stoppa vid vägen, skjöt raketer helt random och en bil stod och vänta. Var ju lite kul. Sen är dom dum med mig och drar in mig i en mörk läskig jävla skog, ojoj. Sen har vi inte gjort så mycket, rökt lite vattenpipa osv. 

Eftersom bussarna går åt helvete med dåligt här på helger så skulle jag gå hem. Började gå lite före tolv någon gång, gick med Viktor en bit sen hann jag komma till coop innan jag gav upp. Ringde efter skjuts och det fick jag, tur var väl det. Har haft sjukt ont i magen idag och det var bara ännu jobbigare att gå då, sen var det sjukt kallt ute och jag var sjukt trött, eller är sjukt trött. 

Nu ska jag gosa ner mig i täcket framför en film, ska hämta min filt också eftersom jag är så jäääävla smart och glömmer att mitt fönster är öppet.
nånå, puss


slänger in en bild från idag också, hehe
Kommentarer
Postat av: Alex

Äsch då... ;)

2010-09-19 @ 01:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0