I'm not the kind of girl you'd take home

Känner mig inte så sjuk att jag hade behövt stanna hemma från skolan. Har ingen feber längre och just nu mår jag faktist ganska bra, hostar lite och täppt i näsan men sånt överlever man ju. Nu är det dock ingen idé att fara till skolan så jag stannar inne tills senare. För då drar jag väl mest största möjlighet ut och busar. Förmodligen till elevhemmet. Imorgon vet jag inte om jag får komma till skolan heller. Jörgen sa att jag skulle komma tillbak på onsdag. Får se hur det blir.
Annars sitter jag här med ansiktsmask och serumgrej på ögonfransarna. Tänker lite på min dröm jag hade inatt. Kommer inte ihåg nånting annat än att jag myste med någon, minns att jag ville somna om när jag väl vaknade. Vet inte vad mer som hände eller vem jag myste med. Men mysigt var det! Nånå. Nu ska jag ta min hårinpackning och body scrub och släpa mitt feta arsle till duschen.
pusss va ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

lalalala

2010-09-06 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0