Nothing’s gonna stop me now

Någon söt får gärna ge mig en panda, så sjukt söta. Ser så ullibulligulli ut. Vill bara gosa, hihi.



Annars så kom Elina hit vid sex-sju nångång. Vi satt mest och prata och vänta tills bussen gick och sen hoppa vi på den och träffa Zorba där och vi for till elevhemmet och chilla. Känner mig sjukt trött så redan vid kvart i tio for jag och Elina hem. Sen tvättade jag bort sminket och borsta tänderna och så och nu ligger jag i sängen och tänkte strax sova. Skolan tar seriös död på mig, och jag som ändå har missat två dagar den här veckan. Sen är jag fortfarande förkyld åt helvete. Har sjukt ont i halsen och kan fortfarande inte röka utan att det skär. Kul. Nae.

Ne, nu kom min kisse insmygandes i rummet så ska gosa ner mig med han här, och stänga fönstret som jag glömde göra igår kväll. Tror ni det var kul att vakna imorse eller? Kallt utav helvete..

Bjuder på sex stycken jätte vackra smygfotade bilder på mig, puss på sånt va..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0