They know the lies I know the truth

Hade bara två lektioner idag, från halv tio till halv tolv. Kändes ju lagom värt att vakna upp ur koman imorse. Inte helt okej. Då drog jag iaf ut med Erica, Eva och Niklas. Vi gjorde ingenting egentligen, vi satt i en bil i tre timmar ungefär. Stannade lite snabbt någonstans bara. Har ju regnat hela jävla dagen och jag tog uggs idag, bästa valet? Svar neeeej. Sen for vi iaf till elevhemmet vid fyra kanske. Sen har jag varit där resten av kvällen. Har varit grym i cs också, vojvoj inte att leka med. Sen har vi väl bara varit där och chillat runt lite osv. Tog bussen hem strax före elva och nu ligger jag däckad i sängen och tänkte strax sova lite. Tills halv åtta ungefär. Awesome.

pusss


är det inte det bästa som finns att stå ute i regnet..

mio, maitum, markus - skulle fota tripptrapptrull men failade lite.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0