virus?

Samtalde med min gääängstah klasskamrat mio igår när vi var på hemmet och han meddelade så fint att hans datorn hade kraschat när han hade laddat ner första säsongen av one tree hill från piratebay. Just i det tillfället hade jag den säsongen på nerladdning här hemma. Har fortfarande inte fått något virus men fan väntar sakta men säkert att något ska dyka upp.. Dör om det händer! Får hoppas att norton virus skyddet är bra nu..

Annars så har jag precis sminkat mig lite, eller bara lagt på foundation och fyllt i ögonbrynen. Sen har jag försökt hitta några kläder hur länge som helst och tillslut fick det bli ett par jeansleggins, linne och billabong kofta. Vågar inte riktigt lita på att det är varmt ute. Nyligen snöade det och nu är det 18 grade, klarblå himmel och sol. I början av september. Det är sjuuukt.

Ne, nu ska jag fortsätta dissa g med brynen på snällaste sätt och försöka få han att sluta skriva massa grejer åt mig som praktiskt taget får mig att vilja spy. Sen ska jag fortsätta sminka mig. hihi,puss

GUR*CENSUR* säger:
6
a' säger:
7
GUR*CENSUR* säger:
jag gillar 6
a' sa:
jag med
GURRA sa:
vill du ha
a' sa:
alltid
GURRA säger:
med mig ?
a' säger:
jag med
GU*censur* säger:
vill du ha
a' säger:
alltid
GUR*CENSUR* säger:
med mig ?

har censuerat resten av hans namn, för att vara snäll, hihi! Nej men allvarligt, få det att försvinna, han är ful och hans sånna dära grejer ( keebab vet vad jag talar om ) har tagit över världen.... Och om du ser det här, så är jag hemskt ledsen, förlåt isf.. hehee
Kommentarer
Postat av: Gurra

Du är ju helt dum i huvudet! Du kan dra åt helvete! Din lilla jävla fjortis.. Det finns ingen som duger för dig! Inte en jävel! Låt mig ha mina jävla ögon bryn.. För i helvete.. jag som trodde bättre om dig.. jag som faktiskt tyckte om dig.. Men tack.. tack så jävla mycket.



kul de hade varit ifall det var han som kommenterat det där, Jo, jag vet precis vem och vad du menar, tycker lite synd om dig

2010-09-07 @ 17:22:04
Postat av: Haval B Aziz

Hola där :).. vad hittar du på en dag som denna? ha det häftigast

2010-09-07 @ 17:22:19
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: a

HAHAHAHAHAHAH :D det är fett synd om mig, hhahahah

2010-09-07 @ 17:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0