You're my air, I breathe you.

Hur mycket ska man orka med egentligen? Hur mycket kan man gå igenom innan det tar stopp, gör det ens det? I så fall känns det som om jag vore jävligt nära nu. Allt äter upp mig inifrån och är så jävla trött på det här. Varför kan det aldrig bli någon förändring på nånting, varför ska man kämpa så hårt att man är helt slut och kroppen börjar stöta emot. Är det inte dags att sluta då? Är det inte då man faktiskt måste göra nånting för sig själv och lägga av med allting? Eller är det då man ska sikta högre och hålla fast i det bra. Men hur hittar man orken när man känner sig så jävla less och trött, hur hittar man orken när det gör så jävla ont, när det känns som om man blir knivhuggen gång på gång utan stopp. När det nu inte längre är ett hugg då och då, utan att det är mer ett uppehåll då och då istället. Så jävla trött bara..


Kommentarer
Postat av: Keebab

.. Mandis! det får bli tidigare kvällar!, far hem vid 9 så lägger du dig 10 så är du inte så trött i kroppen osv :) haha ;) <3

2010-09-15 @ 12:02:13
Postat av: a

-.- trög du är retard,

2010-09-15 @ 16:22:34
Postat av: Erica

Amanda, bara så du vet.. du kan snacka med mig om d är något. finns alltid till hands. <3

2010-09-16 @ 00:05:02
Postat av: Keebab

förlåt mandis.. Bara så du vet, du kan prata med mig också, fast jag är retard och dålig på att ge svar som hjälper ;D

2010-09-16 @ 00:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0