10 april

Kunde inte somna igår, väldigt störande. Låg vaken hur länge som helst och bara vred och vände på mig. Till slut somnade jag iaf och blev väckt kring ett på dagen. Käkade lite och sen började jag bädda sängen och sånt skit så vi kunde dra hem. Fick åka med Anders istället för att åka på kälken och gud i london vilken jävla skoter han har. Vi körde efter älven så helvete vad fort det gick. Var grymt jävla kul. Vid halv tre åkte vi från byn iaf och direkt jag kom hem hoppade jag in i duschen, fan så skönt det var! Nu ska jag börja fixa mig och sen ska jag dra till Ida och rädda henne från hennes tråkighet, hehe.

Bilder får ni ikväll säkert.
pussss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0