12 april

Efter skolan drog jag hem och duschade och sen fixade jag mig och hoppade på bussen till Erica. Crille kom dit också och vi har egentligen inte gjort ett jävla skit. Årets första regn kom och det har inte slutat än. Det är ju bra för då betyder det att det är för varmt för att snöa och snön smälter av att det regnar. Men man orkar inte dra ut när det regnar så vi satt hos Erica hela kvällen och hade det mojs. 

Vi gick till rimi och jag köpte ett kinderägg och fick med en as grym ring. Som även är en stämpel, och när man stämplar står det hej på rysska. Hur grymt?!? Tyckte Crille iaf eftersom han bombaderade hela mitt ansikte + rygg med den. Jätte fint.. Nej, faktiskt inte, det var inte snällt utav honom. Sen vet jag inte vad han har hållt på med idag, han ställde sig på min rumpa och börja hoppa och grejer, sjuk. Kommer ha ont imorn känns det nästan som. Hehe.

Nu ska jag kolla lite big brother för den som brydde sig.
puss


HUR COOL?!?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0