13 april

Kunde inte somna igår heller. Störande? Svar ja. Men så går det. Var så där äckligt trött imorse också. Men klev upp och fixade mig och sen åkte jag till skolan. Gjorde klart min utredande uppsats på svenskan så det känns ju skönt. Har nu gjort alla grejer i svenskan. Hade engelska sen och nu har jag som vanligt data. Har fetaste mensvärken, skolsköterskan var sjuk och ingen har ipren. Fick dock en treo av en tant men den hjälper väl knappast. Håller på att dö här hallå?!

Slutar annars om en timma och då drar vi och käkar lite potatisbullar och sen drar jag och Erica på stan och svamlar runt tills halv tre då vi måste till skolan igen och göra ett omprov. Sen ska jag hem och kolla om mitt simkort har kommit, om det inte har det beställer jag fan ett nytt. Blir så less..

Nånå, nu ska jag fortsätta sitta här och se snygg ut i min tröja som man ser rakt igenom, hehehe.
puss


gammal bild, hihii ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0