14 april

Drog hem efter skolan i hopp om att hitta ett sim-kort i brevlådan, men inte då. Fick bara ett brev från polisen så nu kan jag spärra upp min telefon iaf. Något positivt. Hoppade i duschen sen iaf och sen slöfixade jag mig lite och satt och vänta på Elina men ao. Ringde sen till Crille och han sa att jag skulle ringa Verro så jag ringde hon och knatade till skolan och mötte upp henne, Crille, Sophie och Ronja. Vi gick in i skolan stod still, gick ut från skolan, stod still, gick bort några meter och satt oss ner. Så kul hade vi, haha. Sen drog vi iaf till Ida och där satt vi och var tjocka bara.

Nu är jag fett trött, har sovit dåligt hela veckan och igår natt somnade jag halv tre, så jag är ett gäng trött och känns som att jag inte har sovit bra på hur länge som helst. Ojoj. Nu ska jag iaf bestämma mig vilka smycken till läppen jag ska köpa och sen ska jag nog fan sova, gode skönt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0