15 april

Envisas fortfarande med att skriva mars, störande..

Annars så var jag så jävla trött igår kväll att jag somnade direkt. Första gången på mer än en vecka. Ruskigt skönt! Var ju dock äckligt trött imorse men det är man väl alltid. For till skolan iaf och gjorde nationella muntliga i engelska. Gick väl helt okej. Efter det gjorde jag ett till prov om diskning och sånt och det gick också helt okej. Känns som att jag kommer klara det iaf. Och efter det provet gick jag och Erica och käka palt med Crille. Sen åkte jag hem och ska vänta tills posten kommer för att se om mitt simkort har kommit. Vilket det förmodligen inte har gjort. Sen ska jag iaf dra på stan med Verro.

Nu ska jag kolla big brother och vänta på att Liam loggar in.
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0