2 april

Vaknade sent idag, halv fucking tre. Men var vaken rätt länge igår också. Klev upp och duschade iaf och nu har jag precis fixat klart mig. Har hunnit boka en resa till umeå också, ska hälsa på min "syster", så jävla skönt! Allt för länge sen jag träffade hon, flera år sen känns det som. Dock ser jag ju inte framemot nio timmars bussresa, helt själv.. Men jag får ladda upp med musik, sen får jag vaka natten innan så jag kan sova hela vägen från luleå. SUVERÄNT! Grymt taggad jag känner mig. Så jävla skönt att komma bort. Nu är jag iaf på så sjukt bra humör och det är helt underbart.

Nånå, nu ska jag dra på mig lite parfym och.. göra nånting.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0